onsdag 10 september 2008

GNALL!

Kanns verkligen som att jag bara skriver har nar jag gnaller haha.
Vill gora det nu med men kan inleda med lite positiva saker:
Jag har inte hetsat pa over tva veckor nu. Igar gick maten sadar och hade definitiva impulser, men efter middag och nagra sma chokladbitar sa forsvann det. Jag satt och tankte att jag kan ju ga ner till godismaskinen och kopa choklad eller nat men sen tankte jag bara varfor det? Min angest kommer inte att forsvinna, jag kommer inte att ma det minsta battre efterat utan bara varre. Sa jag gick inte. At defentivit lite for mycket igar kalorimassigt men det var anda ganska bra tycker jag..

Annars kanner jag mig sjukt stressad nar det galler jobb och boende, kanns helt hopplost.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Laura,
hihi ja alla tricks som funkar är ju bra, eller hur?!

Kram!

Anonym sa...

bra tänkt där! ångesten och rädslan förvinner ju inte! hur mår du annars? många kramar från lisa in sweden ;)

Anonym sa...

Får jag länka till din blogg från min sida?

Kram!